Hogyan tudok rendelni?
1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a KOSÁRBA, majd kattintson a "Kosárba" felíratra.
2. Töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként, majd kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.
Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-17 óra között.
Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mailben, vagy telefonon jelezzük azt.
Mikor kapom meg a terméket?
A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi hétköznapokon 8:00 - 16:00 óráig.
A rendelés leadását követő munkanapon tudjuk Önnek a csomagot elindítani, amit az azt követő munkanapon szállít ki a futár. A csomag a rendelést követő 2 napon kerül az Ön által megadott címre.
Telefonálnak szállítás előtt?
A futárnak átadjuk az Ön telefonszámát, hogy ha esetleg nem találja a címet, nem talál otthon átvevőt, akkor tudjon Önnel egy másik időpontot egyeztetni. Kérés estén természetesen a telefonszáma nem kerül átadásra.
Hogyan tudom visszaküldeni, ha nem megfelelő?
A termék visszajuttatása a vevőt terheli. A visszajuttatás történhet futárszolgálattal ”“ az utánvéttel küldött csomagot NEM ÁLL módunkban átvenni ”“ vagy személyesen.
Cím: 8693 Lengyeltóti, Fonyódi utca 10.
Miért csak fele összegről érkezik e-mail az MPL futár kiszállításról szóló tájékoztató levelében?
4 darabos megrendelés esetén a gumiabroncsok 2 különálló csomagban kerülnek feladásra, ezáltal a fizetendő összeg is 2 részre oszlik.