<


 

GYIK

 

Hogyan tudok rendelni?

1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a KOSÁRBA, majd kattintson a "Kosárba" felíratra.
2. Töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként, majd kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-17 óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük azt.

 

Mikor kapom meg a terméket?

A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi hétköznapokon 8:00 - 16:00 óráig.

A rendelés leadását követő munkanapon tudjuk Önnek a csomagot elindítani, amit az azt követő munkanapon szállít ki a futár. A csomag a rendelést követő 2 napon kerül az Ön által megadott címre.

 

Telefonálnak szállítás előtt? 

A futárnak átadjuk az Ön telefonszámát, hogy ha esetleg nem találja a címet, nem talál otthon átvevőt, akkor tudjon Önnel egy másik időpontot egyeztetni. Kérés estén természetesen a telefonszáma nem kerül átadásra.

 

Hogyan tudom visszaküldeni, ha nem megfelelő? 

A termék visszajuttatása a vevőt terheli. A visszajuttatás történhet futárszolgálattal – az utánvéttel küldött csomagot NEM ÁLL módunkban átvenni – vagy személyesen.

Cím: 8693 Lengyeltóti, Fonyódi utca 10.

 

Miért csak fele összegről érkezik e-mail az MPL futár kiszállításról szóló tájékoztató levelében?

4 darabos megrendelés esetén a gumiabroncsok 2 különálló csomagban kerülnek feladásra, ezáltal a fizetendő összeg is 2 részre oszlik.