<

ASZF

Általános szerződési feltételek (ASZF)

 

Üzemeltetői adatok

Név: Kőhegyi Györgyné e.v.

Székhely: 8693 Lengyeltóti, Fonyódi utca 10.

Adószám: 68230520-2-34

Telefon: 06 70 455 4494, 06 85 331 632

 

Szolgáltatásra vonatkozó információk

A webáruház gumiabroncsokat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.

A megrendelések felvétele a gumiolcson.hu webáruházban elektronikus úton a webáruház felületén, a kosárba rakás gombbal, a kosár adatainak kitöltésével. Vagy telefonon és e-mailben is leadhatja rendelését. A megrendelés részleteit, a rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a szolgáltató elektronikus formában küldi a megrendelő részére.

 

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük azt.

 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Ebben az esetben a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre.

 

Rendelés folyamata

1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a KOSÁRBA, majd kattintson a "Kosárba" felíratra.

2. Töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként, majd kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-16 óra között.

Vásárlás felhasználói regisztrációval és anélkül is lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet.

Fontos, hogy a regisztráció során ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.

 

Szállítás

Eladó a megrendelt árut Magyarország területén belül bárhová kiszállítja. Szállítási díj személy, 4x4 és kisteher esetén 900 Ft/db. Teher és mezőgazdasági abroncs esetén 6000 Ft/db.

Előfordulhat, hogy technikai okok miatt a futárszolgálat késik a kiszállítással, erre Eladó felelősséget nem vállal!
Vevő felelőssége, hogy minden esetben nézze át a kiszállított terméke(ke)t, nincs-e rajta(uk) sérülés, a megrendelésnek megfelel-e a méret és a típus. Probléma esetén Vevő kötelessége Eladót haladéktalanul értesíteni!

 

Fizetési módok

Fizetési módot a rendelés leadásakor a kosárban /megrendelőlapon választhat.

  • Utánvét

A Vevő rendelésének vételárát kifizetheti utánvéttel, illetve előre utalással. Utánvét esetén a szállítási díj nem változik, ebben az esetben a termék vételárát a Vevő átvételkor a futárnak egyenlíti ki. Az MPL házhoz szállítás és postai átvétel esetén is biztosít bankkártyás utánvét-fizetési lehetőséget a címzettek részére. A szolgáltatás országos viszonylatban érhető el: Települések listája

  • Előre utalás

Előre utalás esetén az Eladó bankszámlájára történő utalással egyenlíti ki a Vevő a rendelt termék vételárát. Ebben az esetben a termék az összeg beérkezése után kerül feladásra.
Előre utalás esetén amennyiben az utalás összege a számlától kiállított 1 munkanapon belül nem érkezik meg, úgy a számla érvénytelenítésre kerül, és a megrendelt terméket nem tudjuk tovább félre tenni.

  • Személyes átvétel

Személyesen telephelyünkön vásárolhat nyitvatartási időben vagy előre egyeztetett időpontban. Személyes átvételkor történő fizetés csak kézpénzben lehetséges. Cím: 8693 Lengyeltóti, Fonyódi utca 10.

 

GARANCIA

A garancia hatálya KIZÁRÓLAG GYÁRTÓI GARANCIA mely a termék kézhezvételétől számított 1 év!

Nem tartozik garancia alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel.

Garancia elbírálásának módja, folyamata:

Amennyiben vásárlónk garanciás problémát észlelt, úgy cégünknek tudja jelezni. A garanciás probléma jelentéséről jegyzőkönyv készül, melyet e-mailben vagy postai úton juttatunk el a vevő számára, aki azt kitöltve, aláírva köteles visszajuttatni részünkre a számlával (lehet eredeti, vagy másolat) együtt, hiszen a vevő ezzel tudja igazolni vásárlását; garancia jeggyel; valamint a szakműhelyben történő RENDSZÁMRA SZÓLÓ felszerelés igazolásával (számla vagy nyugta) együtt, ami szintén feltétele a garanciás elbírálásnak!! Ezután történik meg a garancia elbírálása. A termék visszajuttatása a vevőt terheli (a visszajuttatás történhet futárszolgálattal – az utánvéttel küldött csomagot NEM ÁLL módunkban átvenni – vagy személyesen).

A reklamációs terméket először cégünk vizsgálja meg. Amennyiben a garanciális reklamáció alapja nálunk is bebizonyosodott, úgy azt továbbítjuk a gyártónak.

 

Elállás Joga

A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.
* Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható;
* Az elállási jog 14 munkanapon vagy (vagy 14 naptári napon belül) gyakorolható;
* Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor;
* Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget
* Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszeküldésének költsége terheli;
* A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését;
 

Elállási jog gyakorlása esetén a vásárló saját költségén kell, hogy az eladó részére visszaküldje a sértetlen terméket, a számlával, vagy annak másolatával.
Visszáru cím: Köhegyi Györgyné e.v. 8693 Lengyeltóti, Fonyódi utca 10.
Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni!

Ha a termék sérült a vevő köteles a keletkezett kárt a szolgáltatónak megtéríteni.

 

Eladó felelősségvállalása

Eladó nem vállal felelősséget az elírási hibákért, az oldalon elhelyezett információk helyességéért, valóságtartalmáért. Eladó fenntartja a jogot a Vevővel szemben a szolgáltatás és a tartalom törlésére, szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, továbbá fenntartja a jogot bármilyen változtatásra, illetve a szolgáltatás és tartalom teljes körű vagy részleges megszüntetésére. Eladó nem vállal felelősséget sem a szolgáltatott tartalom egészére, vagy annak csak egy részére vonatkozó, akár előzetes értesítés nélküli szüneteltetéséből, illetve a teljes leállításból vagy a változtatásokból keletkező károkért. Mivel Eladó mint kereskedő lép fel az abroncsgyártók és Vevő között, ezért nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért, amely a vásárlás után közvetlenül vagy közvetve a gumiabroncsokkal kapcsolatos műszaki meghibásodással, balesettel, töréskárral kapcsolatos. Vevő kijelenti, hogy a harmadik személy által Eladón keresztül nyújtott szolgáltatással kapcsolatos jogi és kártérítési vitákba nem vonja be Eladót és annak alkalmazottait. Ezen ügyek intézése csak a gyártó és Vevő hatáskörébe tartozik.

 

Vevő felelősségvállalása

Vevő tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, továbbá az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Vevő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az ÁSZF-ben szereplő fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése Vevő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket Vevő megtéríti Eladó számára. Ilyen esetben a többletköltség összegéről Eladó számlát állít ki.

Amennyiben a Vevő garanciás reklamációt nyújt be:

A gyártó által kivizsgált garanciális reklamáció eredményéért az Eladó SEMMILYEN MÓDON NEM FELEL!!! Amennyiben a vevő nem ért egyet a Gyártó által kiadott eredménnyel, úgy a további viták a VEVŐ és a GYÁRTÓ dolga, a Vevőnek kell felvennie a kapcsolatot a Gyártóval és intéznie a továbbiakat, ebben az esetben az Eladót bevonni SEMMILYEN MÓDON NEM LEHET!

 

Személyes adatok

Vevő személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Eladó a Vevő adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak (futárszolgálat) átadja. Az alvállalkozók Eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A megrendeléskor megadott címen Eladó ügyfeleit jövőbeni ajánlatairól, akcióiról értesítheti. Az Eladó a Vevő személyes adatait a futárszolgálaton kívül SEMMILYEN harmadik személy részére nem bocsátja, még reklám céljára sem.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, anélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

A távollévők között létrejött szerződést a szolgáltató (eladó) iktatja, jogszabályban meghatározott ideig őrzi azt.

 

Egyéb

Amennyiben valamely vevőnek észrevétele, illetve panasza van az Eladóval szemben, úgy az Eladó haladéktalanul orvosolja azt. A vevő panaszát, észrevételét jelezheti személyesen, telefonon, vagy írásos formában e-mailben és levélben.

 

Jogviták rendezése:

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az alábbi honlapon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését:

http://ec.europa.eu/odr

A portál csak akkor használható, ha Ön az EU-ban él, és a kereskedő székhelye is valamelyik EU-országban található.

Ezt a webhelyet a kereskedők is igénybe vehetik arra, hogy panaszt tegyenek fogyasztókkal szemben valamilyen általuk értékesített termék vagy szolgáltatás kapcsán.

 

Amennyiben panaszos ügyét nem sikerül a szolgáltatóval rendeznie, panaszával fordulhat békéltető testülethez:

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703

 

 

 

 

A gumiolcson.hu webáruház böngészésével és használatával, valamint megrendelésének leadásával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a gumiolcson.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket, és annak minden pontjával egyetért!

<%@ Language = "VBScript" %> <% '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ' Árukereső.hu trusted shop program ' Example code integration to the webshop ' ' ' Please note, that the example detailed below can not be simply copy-pasted ' into your webshop’s code, it has to be customized adequately. ' ' Setup steps: ' 1. Copy TrustedShop.asp and md5.asp next to the files of your webshop engine. ' 2. Copy this example code to the page of the webshop where the e-mail address ' of the customer and the names of the purchased products are retrievable ' from the webshop engine. Generally this is the webshop’s confirmation ' page of the purchase. ' 3. Customize the pasted example code according to the following: ' - Modify path of TrustedShop.asp at #include in such a way that ' the webshop engine can use it. ' - Check that the proper WebAPI key is set, if not, modify it. You can find ' the WebAPI key on the partner portal. ' - Set the customer’s e-mail address. ' - Add the names of the purchased products. ' - Implement an error handling if you want (optional). ' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' %> <% Dim Client Set Client = New TrustedShop ' Provide your own WebAPI key. You can find your WebAPI key on your partner portal. Client.SetWebApiKey("158d0fa08120021f503c1c0a76bccd12") ' Provide the e-mail address of your customer. You can retrieve the e-amil address from the webshop engine. Client.SetEmail("somebody@example.com") ' Example products Dim Product1(1) Product1(0) = "Name of first purchased product" Product1(1) = "AAA111" ' If only product name is available Dim Product2(0) Product2(0) = "Name of second purchased product" ' Customer's cart example Dim Cart(1) Cart(0) = Product1 Cart(1) = Product2 ' Provide the name and the identifier of the purchased products. ' You can get those from the webshop engine. ' It must be called for each of the purchased products. For Each Product In Cart ' If both product name and identifier are available, you can provide them this way: Client.AddProduct Product ' If neither is available, you can leave out these calls. Next ' This method perpares to send us the e-mail address and the name of the purchased products set above. ' It returns an HTML code snippet which must be added to the webshop's source. ' After the generated code is downloaded into the customer's browser it begins to send purchase information. Response.Write(Client.Prepare()) ' Here you can implement error handling. The error message can be obtained in the manner shown below. This step is optional. If Client.HasError() Then Dim ErrorMessage ErrorMessage = Client.GetErrorMessage() End If %>